دانلود کتاب علمی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی

دانلود کتاب علمی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی

  • ۰
  • ۰

هالووین درست در گوشه و کنار است ، همه! اگر به دنبال برخی از داستان های کوتاه شبح وار هستید که بتوانید از آن لذت ببرید ، شانس هستید ، زیرا هم اکنون می توانید 35 کتاب صوتی وحشت رایگان را دریافت کنید . کتاب های گروهی وحشت رایگان که به طور جمعی با عنوان Come Join Us by Fire به ما ملحق می شوند ، برای بارگیری و گوش دادن به صورت جداگانه در کتابهای Google Play و از طریق دستورات دستیار Google در دسترس هستند .


تور ، ناشر داستان علمی و تخیلی ، داستانهای کوتاهی را از تعدادی از نویسندگان پرفروش - از جمله برایان Evenson ، استفن گراهام جونز ، و چاک وندیگ - برای جشن گرفتن اثر جدید ترسناک خود ، Nightfire به نمایش می گذارد . در آوریل اعلام شد ، Nightfire در میان آنچه Fritz Foy - رئیس جمهور و ناشر شرکت مادر Tor ، Tom Doherty Associates (TDA) قرار دارد - می نامد "یک رنسانس ... برای همه چیز وحشت".

فوی در ادامه می افزاید: "نسل جدیدی از هواداران ترسناک وجود دارد."

Nightfire قرار است انتشار کتابهای فیزیکی را در اوایل سال 2021 آغاز کند ، اما می توانید به این پنج کتاب صوتی گوش دهید - و 30 مورد دیگر! - امروز به صورت رایگان:

"و هنگامی که او بد شد" ساخته نادیا بولکین ، روایت شده از ساسکیا مارولولد

زمان اجرا: 22 دقیقه.


در ابتدا در نوسا مورت در سال 2009 منتشر شد ، "و هنگامی که او بد بود" چشم انداز جدیدی راجع به Trope Girl Fiction Girl Fiction ترسناک می کند. همچنین او در مجموعه نخستین داستان های کوتاه نادیا بولکین ، نویسنده داستان او ، سعید نابود سال 2017 ، که توسط نویسنده جمع آوری شده ، جمع آوری شده است ، این داستانی است که باید نامزد دریافت دو بار نامزد جایزه شرلی جکسون شود. اکنون گوش کن.

"این استخوانهای بی مرگ" اثر کاساندرا کاو ، به روایت ساسکیا مارولولد

زمان اجرا: 19 دقیقه.


کاساندرا خوو نویسنده چندین رمان از جمله Hammers on Bone و سری Gods and Monsters ، داستان کوتاه کوتاه سال 2017 خود با نام Tor.com با نام "این استخوانهای مرگبار" را با نام Tor.com منتشر کرده است تا با ما همراه شود . این داستان کوتاه با عنوان "یک داستان ترسناک درباره عروس جادوگر ، همسر دوم یک کینگ و اختلاف بین او و پله جوان" توصیف شده است. اکنون گوش کن.

"بدن من ، خودش" اثر کارمن ماریا ماچادو ، روایت شده از ساسکیا مارولولد

زمان اجرا: 13 دقیقه.


کارمن ماریا ماچادو نویسنده کتاب " در خانه رویایی و بدن او و سایر احزاب " با "بدن من ، خود او" به صف Nightfire پیوست. با محوریت "[یک] زن [که] می آموزد که مرگ تنها چیزی نیست" ، این اثر داستانی کوتاه در اصل در مجله Uncanny ظاهر شد . اکنون گوش کن.

"Mnemonic Anatomist" توسط پریا شارما ، به روایت رامن د اوکامپو

زمان اجرا: 26 دقیقه.


سال گذشته در مجله Nightmare منتشر شد ، نویسنده Ormeshadow "Mnemonic Anatomist" در ابتدا در Black Static ظاهر شد . داستان در اینجا به سام ، مردی که با طلسم دست زندگی می کند ، تمایل دارد که آرزوی خود را به ارتفاعات جدید و نگران کننده تر از آنچه که ممکن است تصور می کرد ، می کند. اکنون گوش کن.

"قلب خرگوش" اثر آلیسا وونگ ، به روایت رامن د اوکامپو

زمان اجرا: 7 دقیقه.

"قلب خرگوش" ساخته آلیسا وونگ که در مجله Fireside منتشر شده است ، دنیایی را تصور می کند که در آن راهی برای نگه داشتن عزیزان عزیزمان در حال گذر از کنارمان ، برای مدتی طراحی کرده ایم. لیست کوتاه برای جوایز هوگو ، برام استوکر ، و شرلی جکسون ، وانگ در این داستان کوتاه اما جالب توجه می درخشد. اکنون گوش کن.

  • ۹۸/۰۸/۰۹
  • اعظم چارباشلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی