دانلود کتاب علمی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی

دانلود کتاب علمی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی

  • ۰
  • ۰

کتابهای الکترونیکی می توانند از چاپ کتاب بهتر باشند
مناظره بزرگ: چاپ در مقابل دیجیتال
حتی با افزایش محبوبیت eReaders (مانند Amazon Kindle) و برنامه های eReading موبایل ، بسیاری از خوانندگان هنوز هم کتاب های چاپی فیزیکی را ترجیح می دهند. اگرچه بسیاری از افراد احساس لمس رسانه های چاپی سنتی را ترجیح می دهند ، کتابهای الکترونیکی مزایای متفاوتی دارند و متنوع بودن را ارائه می دهند که چاپ نمی تواند. در حالی که به زودی کتاب های چاپی از بین نمی روند ، موقعیت های بسیاری وجود دارد که کتاب های الکترونیکی مزیت بیشتری نسبت به رسانه های کاغذی سنتی دارند.

1. کتابها فوری هستند
با کتابهای الکترونیکی ، حتی لازم نیست خانه خود را ترک کنید تا عناوین جدیدی بخرید یا آنها را از کتابخانه محلی خود وام بگیرید. می توانید آنها را مستقیماً از یک کتابفروشی دیجیتال خریداری کرده و فوراً در دستگاه خود دانلود کنید. حتی کتابخانه ها اکنون وام دیجیتال کتاب الکترونیکی را ارائه می دهند ، بنابراین می توانید بلافاصله عناوین را به صورت رایگان و بدون نیاز به مراجعه به کتابخانه دانلود کنید. می توانید کل کتابخانه های جدید را در eReader خود بدست آورید ، در حالی که هنوز لباس خواب خود را پوشیده اید یا روی تختخواب خود نشسته اید.

2. کتابهای الکترونیکی بیشتر از چاپ هستند
کتاب های چاپی ، به ویژه نسخه های سخت ، بسیار سنگین هستند ، در حالی که بیشتر دستگاه های eReader سبک وزن هستند. حمل eReader حاوی کل کتابخانه ای از عناوین بسیار آسان تر از آوردن حتی چند کتاب فیزیکی است. اگر خواندن یکی از سفرهای خود را به پایان رسانید ، دانلود کتاب الکترونیکی جدید بسیار ساده تر (و ارزان تر!) است تا پیدا کردن یک کتابفروشی. اگر مجموعه خود را با یک سرویس ابری همگام سازی کرده اید ، اگر خودتان وقت بیشتری برای کشتن پیدا کردید ، اما فکر نمی کنید eReader خود را بیاورید ، می توانید یکپارچه به خواندن روی تلفن خود بروید.

اگر فقط کتابهای الکترونیکی خریداری کنید ، حمل آنها به خانه و بازگشت به کلاس بسیار ساده تر خواهد بود. حتی می توانید تمام کتاب های خود را به تلفنی که قبلاً با خود حمل می کنید دانلود کنید. این امر به شما امکان می دهد کتابخانه خود را در جیب خود نگه دارید ، بنابراین کتاب های درسی هر کجا که هستید در دسترس شما خواهد بود. این به شما امکان می دهد هر زمان که چند دقیقه رایگان دارید ، مانند انتظار در صف کافی در یک کافی شاپ ، به مطالعه بپردازید.

برخلاف کتابهای چاپی ، کتابهای الکترونیکی وام گرفته شده از کتابخانه هرگز هزینه های دیررس را متحمل نمی شوند.
برخلاف کتابهای چاپی ، کتابهای الکترونیکی وام گرفته شده از کتابخانه هرگز هزینه های دیررس را متحمل نمی شوند. | منبع
3. هیچ هزینه ای برای کتابهای الکترونیکی کتابخانه وجود ندارد
اگر یک کتاب فیزیکی را از کتابخانه وام بگیرید و فراموش نکنید که آن را برگردانید ، هزینه دیرهنگام به شما تعلق می گیرد. در حال حاضر بسیاری از کتابخانه ها علاوه بر ارائه کتاب چاپ خود ، وام کتاب الکترونیکی نیز ارائه می دهند. لازم نیست آنها را تا هر موعد مقرر برگردانید - در عوض ، مجوزهای آنها به سادگی در دستگاه شما منقضی می شوند. شما هرگز با هزینه دیررس غافلگیرانه برای وام های دیجیتال برخورد نخواهید کرد. eReaders دسترسی به مواد کتابخانه را آسانتر از همیشه می کند.

4. eReaders فرهنگ لغت داخلی دارند
این می تواند ناامید کننده باشد که با کلماتی روبرو شوید که هنگام خواندن کتاب چاپ نمی دانید. شما یا باید یک لغت نامه فیزیکی پیدا کنید یا تلفن یا رایانه لوحی خود را بکشید تا آن را جستجو کنید. بیشتر اوقات ، شما احتمالاً زحمت نمی کشید ، و فقط جای تعجب باقی مانده اید. اکثر eReaders مدرن دارای فرهنگ لغت داخلی هستند که به شما امکان می دهد کلمات خود را با ضربه زدن به هر کلمه ای که نمی شناسید جستجو کنید. تعریف فرهنگ لغت درست بدون نیاز به ترک برنامه ، روی صفحه نمایش داده می شود.

5. کتاب های الکترونیکی فضای بسیار کمتری را به خود اختصاص می دهند
خوانندگان مشتاق تمایل دارند که کتاب های زیادی را جمع آوری کنند ، که می تواند فضای زیادی را به خود اختصاص دهد و خانه شما را به هم ریخته تبدیل کند. با این حال ، حتی بزرگترین مجموعه کتابهای الکترونیکی فضای فیزیکی زیادی را در خانه شما به خود اختصاص نمی دهند. مدیریت یک کتابخانه بزرگ دیجیتال بسیار ساده تر از قفسه های کتاب پر از صد یا هزاران کتاب است که احتمالاً هرگز نخوانده اید.

کتابهای الکترونیکی به فضای کمتری نسبت به کتابهای چاپی سنتی احتیاج دارند.
کتابهای الکترونیکی به فضای کمتری نسبت به کتابهای چاپی سنتی احتیاج دارند. | منبع
6. می توانید اندازه و سبک قلم را در کتاب های الکترونیکی سفارشی کنید
بر خلاف چاپ ، کتابهای الکترونیکی به شما امکان می دهند اندازه فونت یا حتی سبک قلم را تغییر دهید. اگر به کتاب های چاپی بزرگ نیاز دارید ، می توانید هر کتاب الکترونیکی را تنظیم کنید که برای شما قابل خواندن باشد ، اما با چاپ ، شما به عناوینی محدود می شوید که در نسخه های چاپی بزرگ موجود است. همچنین اگر به سبک پیش فرض اهمیتی نمی دهید ، معمولاً می توانید قلم مورد استفاده در کتاب های الکترونیکی را سفارشی کنید.

7. کتابهای الکترونیکی دسترسی به عناوین ایندی را بهتر به شما می دهند
تعداد زیادی از نویسندگان مستقل و منتشر شده وجود دارند که فقط کار خود را در قالب های دیجیتالی در دسترس قرار می دهند. بسیاری از این عناوین شامل رمان ها و داستان های کوتاهی هستند که به تنهایی می توانند به تنهایی چاپ شوند ، اما برای خواندن دیجیتالی کاملاً مناسب است. داشتن یک دستگاه eReading به نوشتن دسترسی می دهد که در غیر این صورت قادر به خواندن آن نخواهید بود.

8. eReaders می تواند دوستانه با محیط زیست از کتاب های چاپی باشد
شاید به نظر عجیب بنظر برسد که یک دستگاه الکترونیکی از کتابهای سنتی تأثیر کمتری بر محیط زیست بگذارد ، اما eReaders می تواند منابع کمتری را برای ایجاد تعداد بیشتری از کتاب ها به دست آورد. تولید یک کیندل به اندازه تولید 30 کتاب چاپ ، CO2 تولید می کند. اکثر خوانندگان مشتاق با تغییر روی کتابهای الکترونیکی این رقم را در کمتر از یک سال جبران می کنند. در حالی که می توان کاغذ بازیافت کرد ، فرآیند بازیافت کاغذ به خودی خود می تواند باعث آلودگی محیط زیست به دلیل لجن تولید شده در طی فرآیند دفع جوهر شود.

می توانید اندازه فونت را برای کتاب های الکترونیکی تنظیم کنید.
می توانید اندازه فونت را برای کتاب های الکترونیکی تنظیم کنید. | منبع
9. کتابهای الکترونیکی را می توان در تاریکی مطالعه کرد
از آنجا که eReaders دارای نور پس زمینه است ، برای خواندن آنها نیازی به منبع نور خارجی ندارید - می توانید در هر مکان و در تاریکی یا در شرایط کم نور بخوانید. تا زمانی که eReader شما شارژ شود ، می توانید در شب ، در هنگام قطع برق یا خارج از شب ، بدون نیاز به نور خارجی ، در رختخواب بخوانید. این به شما امکان می دهد کتاب های الکترونیکی را در بسیاری از موقعیت ها بیشتر از آنچه می توانید کتابهای چاپی سنتی بخوانید ، بخوانید.

10. نسخه های جدید معمولاً به عنوان کتاب های الکترونیکی ارزان تر هستند
کتابهای الکترونیکی معمولاً همزمان با همتایان چاپی خود منتشر می شوند اما اغلب برای آنها ارزان تر است. اگر ترجیح می دهید به جای قرض گرفتن از یک کتابخانه یا یک دوست ، کتاب بخرید ، می توانید با چسبیدن به نسخه های دیجیتال مقداری پول پس انداز کنید. این ممکن است در مورد عناوین قدیمی که عموماً با تخفیف شفاف از کتابفروشی های مورد استفاده در دسترس هستند ، صحیح نیست.

کتابهای الکترونیکی را می توان در شرایط کم نور بخوانید.
کتابهای الکترونیکی را می توان در شرایط کم نور بخوانید. | منبع
کتابهای الکترونیکی برای ماندن اینجا هستند
دلایل زیادی وجود دارد که خوانندگان ممکن است بخواهند کتابهای الکترونیکی را امتحان کنند. آنها تطبیق پذیری بیشتری نسبت به چاپ ارائه می دهند و مزایای بسیاری دارند که باعث می شود تجربه خواندن آسان تر و لذت بخش تر شود. فرقی نمی کند که چگونه کتاب های خود را بخوانید. نکته مهم این است که شما به خواندن ادامه می دهید!

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • اعظم چارباشلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی