دانلود کتاب علمی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی

دانلود کتاب علمی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی

  • ۰
  • ۰

چت گروهی باشگاه کتاب شما در حال انفجار است ، زیرا نویسنده کتاب دوست من درخشان کتاب جدیدی دارد که بیرون می آید. رمان جدید النا فرتانت با نام زندگی دروغگو در بزرگسالان است و به زودی برای خواندن تابستان سال آینده به بازار می آید. این رمان در تاریخ 7 نوامبر در ایتالیا به نمایش در آمده است ، اما خوانندگان انگلیسی زبان می توانند کتاب جدید النا فرانتته را انتخاب کنند - که به زبان ایتالیایی نوشته شده است و توسط آن گلدشتاین ، که او نیز رمان های ناپلی را به سواحل آمریکای شمالی آورده است - در تاریخ 9 ژوئن سال 2020 .


رمان های ناپلی که ابتدا بین سال های 2011 تا 2014 منتشر شده اند ، داستان النا و لیلا را روایت می کنند - دو دوست که در دهه 1950 ناپل ضعیف می شوند. رمان نهایی در کوارتت با عنوان «داستان کودک گمشده » برای یک جایزه ادبی ایتالیایی ، جایزه استرزا معرفی شد. Story of the Lost Child در سال 2015 در کتابفروشی های انگلیسی زبان قرار گرفت. این رمان ها بعداً در یک سری HBO اقتباس شدند و انتظار می رود فصل دوم نیز امسال به نمایش درآید.

با این حال ، رمان جدید النا فرتانت هیچ ربطی به رمان های ناپولیش ندارد. نخستین اثر داستان نویسی به طول کتاب که در پنج سال منتشر می شود ، "زندگی دروغگویی بزرگسالان" به سؤالات مربوط به هویت می پردازد که ممکن است به شدت با طرفداران مشهور ناشناس نویسنده طنین انداز شود. این نویسنده ، که از سال 1992 انتشار خود را آغاز کرد ، در طول حرفه خود ناشناس مانده است ، اگرچه تئوری های زیادی در مورد هویت فرانتز وجود دارد .

"من لغزیدم ،" بخشی از زندگی دروغگو برای بزرگسالان می خواند ، "و هنوز در حال لغزش هستم ، در این سطرهایی که قرار است داستانی را برای من رقم بزنند ، در حالی که در حقیقت من هیچ چیز نیستم ، چیزی از خودم نیستم ، چیزی که ندارد. واقعاً آغاز شده است یا واقعاً به اتمام رسیده است: فقط گره ای درهم و برهم ، و هیچ کس ، حتی آن کسی که در این لحظه نگارش نمی کند ، می داند آیا این موضوع شامل یک موضوع مناسب برای یک داستان است یا صرفاً یک سردرگمی رنج آور ، بدون بازخرید است. "

نمایش فیلم "زندگی دروغگوی بزرگسالان" النا فرتانت در تاریخ 9 ژوئن 2020 به نمایش در آمده است.

  • ۹۸/۰۸/۰۹
  • اعظم چارباشلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی