دانلود کتاب علمی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی

دانلود کتاب علمی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی

  • ۰
  • ۰

سه مرد به قتل رسیدند ، و همه آنها دو چیز مشترک داشتند: سابقه خشونت خانگی و افسر مشروطیت لوسی شروود. هنگامی که همسر لوسی چهارمین قربانی شد ، مگی جیمیسون و تیمش در جریان تحقیقات خود هستند. آیا این همه تصادف وحشتناک است ، یا لوسی قاتل است؟ تیم باید این جنایات را حل کند و به زودی ... قبل از اینکه شخص دیگری مرده شود.

سایت دانلود کتاب ها
من از زمانی که وبلاگ نویسی را شروع کردم به خواندن چندین فیلم هیجان انگیز جرم ناپذیر خوشحال شدم و انتظار داشتم که رمان های زیادی در این ژانر داشته باشم. من چندین شخصیت را می خواهم که به اندازه کافی سایه بزنند تا یک مظنون زنده باشند. می خواهم وقتی اتفاقی غیر منتظره رخ داد شوکه شویم. مهمتر از همه ، من می خواهم وقتی قاتل فاش شد ، شگفت زده شوم.

اولین تماشایی هولتن به راحتی تمام آن انتظارات را برآورده کرد.

Dead Inside داستانی کاملاً مکتوب است که از دیدگاههای مختلفی گفته شده است ، که من از آن لذت بردم زیرا دوست دارم به سر چند شخصیت شوم. وارد شدن به سر مردان بد دهن در داستان ، گاه نگران کننده بود ، اما به نظر این خواننده ، نمایش واقعی آنها از داستان برای داستان ضروری بود.

من بعد از خواندن افکار پایانی یکی از قربانیان ، تا حدی از این موضوع غافل شدم که بعد از خواندن افکار نهایی یکی از قربانیان ، احساس یک درخشش لحظه ای از همدردی کردم. این چیزی است که من فکر نمی کردم که ممکن باشد زیرا او در یک فصل قبلی کاری بسیار وحشتناک انجام داده بود. من بندرت چیزی غیر از انزجار برای چنین شخصیتی غیرقابل توصیف احساس می کنم. در عوض ، برای اینکه یک نویسنده باعث شود احساس شفقت کند ، کاملاً چشمگیر است. آفرین. خیلی خوب انجام شد!

انتهای من منفجر شد ، من را از پاهایم زدم و حالا دارم می خوانم که کتاب دو سریال را بخوانم. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم بعدی برای جیمیسون دی سی چیست!

اگر عاشق تریلرهای جنایتی هستید و به دنبال نویسنده جدید برای خواندن هستید ، من این کتاب را به شدت توصیه می کنم ... و امیدوارم که شما آن را دوست داشته باشید به همان اندازه که من کردم!

یک نسخه خواندن از این کتاب را که از Killer Reads Killer Reads از طریق نتگللی دریافت می کند دریافت کردم .

به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: نوئل هولتن
عنوان: Dead Inside
Series: DC Maggie Jamieson # 1
ژانر: Crime Thriller
تاریخ انتشار: 31 مه 2019 توسط Killer
امتیاز خواندن : 5 ستاره

درباره کتاب
هنگامی که سه متخلف از سوء استفاده داخلی به ضرب و شتم اعدام پیدا می شوند ، دی جی مگی جیمیسون می داند که او هنوز با سخت ترین پرونده خود روبرو است.

پلیس مشکوک است که لوسی شروود ، افسر مشکوک - که به هر سه قربانی مرتبط است - یک راز تاریک پنهان شده است. سپس یک متجاوز چهارم داخلی به طرز وحشیانه ای به قتل می رسد. و او شوهر لوسی است.

اکنون انگشت ظن در لوسی و پلیس به پایان رسیده است. آیا مگی و تیمش می توانند قتل ها را قبل از فوت شخص دیگری حل کنند؟ و آیا واقعاً لوسی قاتل خونسرد است؟

درباره نویسنده
NOELLE HOLTEN یک وبلاگ نویس برنده جوایز در CrimeBookJunkie است. او مدیر روابط عمومی و رسانه های اجتماعی برای Bookouture ، یک ناشر پیشرو دیجیتال در انگلستان ، و یک داوری منظم در مورد نویسندگان دو جنایت و پادکست میکروفون است. نوئل هجده سال به عنوان افسر ارشد مشکلات مشغول به کار بود و موارد خشونت خانگی و سوءاستفاده را در بر می گرفت. وی دارای سه دوره کارشناسی ارشد - فلسفه ، جامعه شناسی (جرم و انحراف) و عدالت در جامعه - و کارشناسی ارشد جرم شناسی است. Dead Inside اولین رمان او و شروع یک سری جدید با دی سی مگی جیمیسون است.

 

 


دانلود کتاب آدرس Fiona Davis

 

 

tinyurl rebrandly bit.do bit.ly opizo.com
gg.gg shorturl.at shorl.com v.ht is.gd
      b2n.ir plink.ir
  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • اعظم چارباشلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی